niedziela, 21 czerwca 2020

22.06.2020r. MISIE


22.06.2020r. /poniedziałek/                                   MISIE
                                                                               „Lato”

Witam Was serdecznie dzisiejszego dnia. Zapraszam do wspólnej zabawy.
I. Na początek lata proponuję wycieczkę do zoo z piosenką „Idziemy do zoo” /Czy wiecie, że w naszym  śląskim zoo są już pingwiny?/ https://www.youtube.com/watch?v=rXz-hKkUvoM  Powtórzcie razem z rodzicami nasz wierszyk. Liczymy na paluszkach i  bawimy się z małpkami:
W dżungli kilka małpek żyło,
a dokładnie pięć ich było.
Pierwsza małpka – taka mała,
druga małpka – wciąż skakała,
trzecia małpka – wciąż płakała,
czwarta małpka – wciąż się śmiała,
piąta małpka – wciąż śpiewała:
w dżungli kilka małpek żyło,
a dokładnie pięć ich było.

II. „Lato” prezentacja multimedialna https://www.youtube.com/watch?v=-VbbJIqfcgA
Drogie Dzieci w pierwszy dzień lata obejrzyjcie krótki film o tym w jaki sposób można rozpoznać lato. Spróbujcie własnymi słowami opisać tę porę roku. Następnie pokażcie  lato na poniższym obrazku, odszukajcie na obrazkach małe elementy, które znajdują się po bokach.


„Przyszło lato”- piosenka https://www.youtube.com/watch?v=Ls4y1_s5czI / Posłuchajcie piosenki, zatańczcie do niej./

Ref :Przyszło lato, przyszło lato, co wy na to, co wy na to.
Ja wyjadę na mazury,  ja nad morze albo w góry.

I.  Wybuduję zamek z piasku a ja sobie gdzieś do lasku.
Pójdę z kimś a może z nikim po prześliczne borowiki.
Bo ja lubię zbierać grzyby a ja wolę łowić ryby
z moim dziadkiem albo tatą. Przez calutkie nawet lato.

II.  Ja pojadę na kajaki żeby obserwować ptaki.
Będę kąpać się w jeziorze. Ja na piasku się położę.
Ja od dawna o tym marzę, że pojadę gdzieś na plażę.
Do Szczecina lub gdzieś dalej, bo tam bardziej się opalę.

III.  Będę bawił się latawcem. Będę szaleć na huśtawce.
Ja poleżę na hamaku i posłucham śpiewu ptaków.
No bo latem wszystkie ptaki robią zawsze rwetes taki.
I to właśnie dzięki ptakom wszyscy wiemy, że to lato

„Kolorowe owady”- praca plastyczna. /Drodzy Rodzice przygotujcie rolki po papierze toaletowym, papier kolorowy, mazaki, nożyczki, klej. Pomóżcie Dzieciom stworzyć kolorowe owady wg poniższych propozycji./



III.  Posłuchajcie bajki czytanej przez Rodzica. Zagrajcie z Rodzicami w ciepło- zimno chowając, mały przedmiot.

Życzę przyjemnej zabawy Pani z grupy „Misie”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz